wtorek, 13 czerwca 2017

Cam-Camille, czyli hybrydka...

Pamiętacie Cam ?
Tak, to moja jedyna pannica z serii Project Mc2.
O tym, jaka jestem z niej "nie"zadowolona, już pisałam (etykieta - Cam), więc w największym skrócie powiem, że chodzi o jej nastoletnie, wątłe ciałko.
Nie wytrzymałam. Musiałam coś zrobić... i...

Jakiś czas temu zakupiłam najnowszą laleczkę z serii made to move - blondynkę piłkarkę - nadałam jej imię Laura (etykiety)... Po bliższych oględzinach okazało się, że blondi ma paskudny makijaż (czego nie widać na zdjęciach, nie robiłam zbliżeń), którego nie da się chałupniczo skorygować (trzeba by zrobić full repaint, a do tego ani weny, ani czasu nie mam), a na domiar złego, jej ciałko jest w dziwnym... pomarańczowym(?) odcieniu. Żadna główka innych lalek nie pasowała kolorystycznie - grrr...
I wtedy mnie olśniło.
Sprawdziłam. Perfect match!

Tak oto powstała ona -  Camille:


Noooo, od razu lepiej :)
Na nowym ciałku Cam wydaje się doroślejsza, choć pozostała nastolatką..., do tego frywolną.
Spodnie, spódniczka, a może sukienka?
Gdzie tam! Bikini! O_o







Bikini zrobiłam z kordonka "niebieski melanż". Staniczek jest wiązany na szyi oraz zapinany na plecach na dwie perełki. Majtasy są wciągane - totalny plus ciałek mtm, że biodra są takiej szerokości, że przy wykonywaniu majtek, nie trzeba się niepotrzebnie gimnastykować, dodając sznureczki.
Bonusik... jest taki, że moje lale to chyba lubią stać samodzielnie, niezależnie od tego, jak bardzo tandetne obuwie noszą...




To by było na tyle :) Miłego dnia :)


6 komentarzy:

  1. Cam wygląda super na ciałku mtm, które sprawiło że stała się bardziej "żywa".Bikini rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, kto wymyślił barbie na ciałku mtm, jest geniuszem :))) Do tej pory tylko koszmarnie drogie bjd miały ciałka z tak dużą artykulacją. Pocieszam się tańszą wersją :)))
      Cieszę się, że bikini się podoba :)

      Usuń
  2. Nie widziałam ładniejszego bikini! Ależ ona wygina śmiało ciało :). Mnie zawsze bardzo cieszy, jak lala zechce stać bez podpórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarumieniłam się, bardzo dziękuję :)
      Mnie za to dziwi, że one stoją na tych swoich małych, nie do końca płaskich stópkach :)

      Usuń
  3. Też mam jedną, powtarzam jedną, mc2. Kupiłam ją pod wpływem impulsu i nawt jej nie wypakowałam z pudełka. No jakoś mi nie leży. I to sztywne ciało. Mam jedno ciało od mc2 artykułowane ale prędzej pozbędę się panny niż ją przełożę. To chyba nie moja bajka. Ale Twoja prezentuje się świetnie. Nie dość, że urosła to wydoroślała. Te ciałka mtm są jednak fajne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń